Szeroka promocja polskiej branży rolnej

 

 

Przełom stycznia i lutego 2014 w Poznaniu to idealny klimat do podejmowania kluczowych decyzji inwestycyjnych w obszarze profesjonalnej obsługi technicznej działalności rolniczej. Dokładnie w dniach 30 stycznia – 2 lutego odbędzie się największe wydarzenie skierowane do decydentów branży rolniczej – Międzynarodowe Targi Mechanizacji Rolnictwa POLAGRA PREMIERY 2014.

Przygotowania do Polagry Premiery to intensywny czas, aby z niemniejszym niż w 2012 roku sukcesem zaprezentować branżę gościom targów. Zarówno wystawcy jak i zespół targów wspólnie pracują na sukces wydarzenia, który już w tej chwili jest przesądzony. Polskich producentów przyciąga m.in. specjalnie przygotowaną promocją krajowych wytwórców.

Skupiamy się na sukcesie naszych wystawców dlatego przyciągamy profesjonalistów, osoby decyzyjne średniego i wyższego szczebla – mówi Jakub Patelka, dyrektor Targów Polagra Premiery. – Rozpoczęliśmy już działania zmierzające do promocji wydarzenia na rynkach zagranicznych wśród spółdzielni produkcyjnych, dystrybutorów artykułów i sprzętu rolniczego oraz grup producentów rolnych. Aktywność ta obejmuje rynki: Rosji, Niemiec, Francji, Litwy, Ukrainy, Węgier, Rumunii, Czech, Słowacji i Białorusi.

Organizatorzy dbają o pełną informację zwiedzających i wzmocnienie rozpoznawalności polskich marek, dlatego wydzielony zostanie pawilon dedykowany krajowym branżom. Lokalizacja ta zostanie każdorazowo oznaczona na mapach i w materiałach informacyjnych. Dodatkowo przygotowane zostanie specjalne wydawnictwo – PRZEWODNIK PO POLSKICH MARKACH – tłumaczony na 10 języków docelowych rynków, skąd pochodzą odbiorcy wystawców targów.

Do grona krajów, do których kierowany jest najsilniejszy przekaz promocyjny targów w tym roku dołączył także Kazachstan, a to głównie za sprawą programu promocji polskich producentów uruchomionego przez Ministerstwo Gospodarki na tym rynku. W związku z ww. działaniami planowany jest udział kazachskich profesjonalistów – handlowców, dystrybutorów, zaopatrzeniowców – w zbliżającej się edycji Polagry Premiery. Aby dokonać wyboru idealnego dla swoich potrzeb, zagraniczni goście spotkają się zarówno z liderami rynku jak i mniejszymi dostawcami rozwiązań dla działalności rolniczej.

Zainteresowanie targami już w tej chwili przerosło nasze oczekiwania – mówi Jakub Patelka – Niemal codziennie pojawiają się nowe fakty dotyczące edycji 2014, o których informujemy media. Zaspokajamy także potrzeby informacyjne redakcji zagranicznych. W tym roku jeszcze silniej dbamy o markę Targów i ich wystawców zagranicą. Organizatorzy zaproszą około dwudziestu dziennikarzy z zagranicznych redakcji branżowych, aby z bliska przyjrzeli się silnej branży rolniczej w Polsce.

Branża rolnicza niewątpliwie nadal jest filarem polskiej gospodarki. Niepodważalne dowody tej tezy już w styczniu na Międzynarodowych Targach Mechanizacji Rolnictwa POLAGRA PREMIERY 2014.

 

Stronę odwiedziło 2154165 osób.
realizacja 2011: studio fabryka